Joga prenatalna

JOGA DLA KOBIET W CIĄŻY( ZAJĘCIA PRZYGOTOWUJĄCE DO PORODU)

 

Ciąża to wspaniały stan i jedna z najpiękniejszych podróży w życiu kobiety.

Praktyka jogi podczas cudownego stanu ciąży pomaga kobiecie przejść przez ten okres w sposób bardziej świadomy, przyjemny i radosny, a stan ten sprzyja m.in. nawiązywaniu kontaktu z nienarodzonym jeszcze dzieckiem.  

Ciało kobiety staje się silne, bardziej elastyczne i otwarte, doskonale dotlenia się. Wszystko to sprawia, że poród kobiety regularnie praktykującej zazwyczaj jest szybszy i łatwiejszy. Asany otworzą i rozszerzą obręcz miednicy, uelastycznią ścięgna i stawy, przyniosą ulgę przy dolegliwościach ciążowych takich jak bóle kręgosłupa, opuchnięte nogi, techniki oddechowe i relaksacyjne ułatwią kontrolę nad bólem i stanami emocjonalnymi.

Praktyki stosowane podczas zajęć mogą być wykorzystanie przy porodzie, ale też po przyjściu dziecka na świat, co pomoże pokonać stres i zmęczenie, odzyskać dobre samopoczucie.

Jeżeli nigdy nie ćwiczyłaś jogi – nie martw się – ta metoda jest dla każdej z Was.

Techniki są proste i łatwe do zastosowania. Możesz praktykować jogę od 12 tygodnia ciąży 3-4 razy w tygodniu, a najlepiej codziennie od 40 do 60 minut. Wasze ciało stanie się bardziej elastyczne, silne i otwarte, co sprawi, że okres prenatalny jak i poród będzie dla Was przyjemniejszy i bardziej świadomy.

Zanim przyjdziesz pierwszy raz na zajęcia najlepiej upewnij się u swojego lekarza, czy nie ma przeciwwskazań do tej formy ruchu lub wykonywania jakiejś konkretnej pozycji. Dotyczy to szczególnie ciąży przebiegającej z powikłaniami, zagrożonej lub gdy płód ustawiony jest w pozycji nietypowej.

Miejsce: 

Centrum Edukacyjno-Szkoleniowe ul. Śląska 10

 

Czas: środa g.10.30

 

Koszt uczestnictwa: cennik.

Na zajęcia wymagane są zapisy, ograniczona liczba miejsc.

W celu zapisu prosze o kontakt mailowy biuro@beautymama.com.pl lub telefoniczny tel:606 517 379

Centrum Edukacyjno-Szkoleniowe Śląska10.pl
Projekt i wykonanie strony - ALLMATIS.pl